środa, 5 stycznia 2011

(nie)trafiony przekaz

   We wrześniu ubiegłego roku niemieckie stacje rozpoczynają emisję  kontrowersyjnej reklamy społecznej.Spot przedstawia Adolfa Hitlera  uprawiającego sex bez zabezpieczenia . Niestety pomysł nietrafiony. Zarażeni wirusem HIV  i tak  mają wielokrotnie do czynienia z  dyskryminacją ze strony społeczeństwa.Właściwa  treść kampanii została tu całkiem przysłonięta. Prawdopodobnie to co zampiętali ludzi to twarz bestialskiego dyktatora.


„Kampania ma wstrząsnąć ludźmi, postawić tematykę AIDS w centrum uwagi i zmienić nawyki do seksu bez zabezpieczeń. Ponieważ każdy może być zainfekowany” – napisano na stronie internetowej kampanii. 


Mną napewno wstrząsnęła bo nie wiedziałam , że można coś takiego wymyślić jednak poczytałam troszke na temat tej kampanii i okazuje się ,że Hitler jest tutaj metaforycznym złem takim samym jak choroba AIDS .Może coś w tym jest , ale jak dla mnie to niemieccy autorzy kampanii zostali pozbawieni dobrego smaku wybierając na kochanka i symbol walki z AIDS tego zbrodniarza.


Dla pełnoletnich i zainteresowanych wrzucam link to spotu reklamowego.

 http://studio.wp.pl/i,Hitleruprawiajcyseks,mid,764011,wideo.html

 a tutaj dodam jeszcze kilka innych moim zdaniem niezbyt tafionych przekazów.Ocencie sami 

Uczepiłam się tego Adolfa ;) 



i inne :

  





 

1 komentarz:

  1. Inne reklamy PETA do mnie trafiają:)
    Choć nie zamierzam być wegetarianinem gdyż:

    http://demotywatory.pl/122741/Wegetarianie

    OdpowiedzUsuń