środa, 5 stycznia 2011

Moja inspiracja ;]

Śmieszne,że akurat reklama wkładek higienicznych popchnęła mnie do założenia tego właśnie bloga.Śmiałam się ,ale to chyba był śmiech rozpaczy nad tak idiotyczną reklamą .Pokazuje ona kobietę , która opisuje swój atrakcyjny wygląd po czym dodaje , że nie ma problemu z nietrzymaniem moczu ;)




Rozumiem , że przenikliwe spojrzenie kobiety jest równie istotne jak jej nietrzymanie moczu...
Myślę ,że panowie nie koniecznie chcą znać aż takie szczegóły , tj co się dzieje w ich bieliźnie.



Tematów o których wstydzimy się mówić jest wiele.Jestem osobą bezpośrednią , ale uważam ,że czasem trzeba wybrać mniej dosłowną formę przekazu ponieważ koszty emocjonalne ponoszą osoby których problem nie dotyczy.Było juz kilka reklam dotyczących leku na hemoroidy , które zniechęcały do skonczenia posiłku

Animowana wersja może nie wszystkich śmieszy ale sami przyznacie , jest o wiele bardziej przystępna dla oka widza niż gdyby tak ''uczłowieczyć owe pupki '' 


Jeszcze coś z serii '' z przesłaniem '' :


 


  
Reklama ma wywołać potrzebę czyli odczucie jakiegoś braku, na który odpowiedzią ma być oferta reklamowanego towaru.Nadawca reklamy stara się różnymi sposobami zwrócić uwagę na reklamowany produkt. Zwrócenie tej uwagi nie musi prowadzić wprost do decyzji zakupu, ale w momencie, w którym klient w sklepie wybiera między wielu podobnymi towarami, często sięga po to, co wydaje mu się znajome(mamy do czynienia z techniką manipulacji).Wydaje mi się jednak ,że wyżej przedstawione reklamy sprawią,iż  w momencie gdy nam sie przypomną one pomyślimy ''nie nie tego to ja napewno nie wezme to z  tej durnej, chorej , dziwnej , nieśmiesznej reklamy''

1 komentarz:

  1. I dobrze Ci się wydaje:D Ta z nietrzymaniem moczu doskonale do mnie przemówiła.

    OdpowiedzUsuń