środa, 5 stycznia 2011

Czekoladowe M&Msy lecą w kulki

W pierwszej kampanii telewizyjnej do promocji produktu wykorzystano hasło„The milk chocolate melts in your mouth, not in your hand”, które kilkadziesiąt lat później wiernie przełożono na język polski: „Czekolada M&M’s rozpuszcza się w ustach, a nie w dłoni”. Podczas gdy inne czekoladowe produkty topiły się w nieklimatyzowanych domach i samochodach, a dzieci, ściskając w rękach dostępne wówczas na rynku cukierki, brudziły ubrania, sofy i dywany, producenci draży M&M’s składali w przekazach reklamowych obietnicę, że ich czekoladki zmieniają konsystencję wyłącznie wtedy, kiedy się tego oczekuje, nie powodując efektów ubocznych. Slogan doskonale oddał przewagę konkurencyjną nowego produktu. Z powodzeniem stosowano go przez pół wieku w kampaniach reklamowych w ponad stu krajach całego świata. Ostatecznie stał się integralnym elementem znaku handlowego M&M’s.I mimo iż ja lubię zarówno draże jak i reklamy o żółtym i czerwonym to czy ten zwykły czekoladowy specjał odniósł by tak duży sukces gdyby nie ich kampania reklamowa?



3 komentarze:

  1. ja też je lubię bo.... bo śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklama -->dźwignia handlu. Niektóre produkty bronią się same...gdy sama marka robi im reklamę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy by odniósł sukces? Wydaje mi się, że tak, ale nie tak duży,ponieważ jest dużo tańszych zamienników:) Co do reklamy...tak jak Mateusz powiedział reklama jest dźwignia handlu. Producenci zatrudniają najlepszych specjalistów od reklamy bo wiedzą, że dobra reklama to połowa sukcesu. Używanie potocznie sloganów z reklam świadczy o tym jak duży wpływ ma na nas reklama...a mimo wszystko kiedy reklama do Ciebie przemawia to i chcesz spróbować czy towar jest godny reklamy:)czy lecą w kulki, czy też nie:)

    OdpowiedzUsuń